beantwoord

ov chipkaart uitgecheckt in plaats van pinpas

  • 5 October 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

ik heb met mijn pinpas ingecheckt alleen ik heb mijn ov chipkaart uitgecheckt. 

nu staat er op reishistorie dat ik 2x 20 euro heb betaald terwijl ik alleen met mijn pinpas heb gereisd.

zouden jullie dat kunnen corrigeren. 

icon

Beste antwoord door danhub 5 October 2023, 11:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niets corrigeren. Wij zijn reizigers net als jij en kunnen niet bij klantgegevens.

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van OV-pay en van NS.

oke maar klantenservice stuurt mij hierheen

Reputatie 5

Correctie van de pinpastransactie kan na vijf dagen via de website van OVpay.

Correctie van de OV-chipkaart transactie gaat via Mijn NS (bankrekening) of www.uitcheckgemist.nl (saldo terug op kaart).

https://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html

Reageer