beantwoord

OV-chipkaart verloopt, moet ik mijn product stopzetten?

  • 30 June 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

.

icon

Beste antwoord door Daniel 30 June 2023, 17:07

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo AshleyLap en welkom bij de NS Community,

 

Als je geen melding hebt gehad om een pasfoto te uploaden dan krijg je een nieuwe OV-chipkaart met daarop het abonnement erop. Deze kan je uiterlijk nog in de laatste week van de geldigheid van je huidige kaart ontvangen.

Reputatie 7
Badge +2

Nee, je zou bij een NS abonnement automatisch een nieuwe chipkaart moeten krijgen. Verloopt je kaart al over een paar weken, maar heb je nog geen nieuwe kaart ontvangen? Dan ga je het best naar de OV-chipkaart.nl en vraag je daar een kaartvernieuwing van je binnenkort verlopende kaart aan.

Je NS abonnement wordt dan automatisch op de nieuwe kaart overgezet. De kosten van € 7,50 kan je via de NS klantenservice terugvragen als je een abonnement hebt.

Reageer