Skip to main content
Antwoord

OV-chipkaart verloopt, moet ik mijn product stopzetten?

  • June 30, 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

.

Beste antwoord door Daniel

Nee, je zou bij een NS abonnement automatisch een nieuwe chipkaart moeten krijgen. Verloopt je kaart al over een paar weken, maar heb je nog geen nieuwe kaart ontvangen? Dan ga je het best naar de OV-chipkaart.nl en vraag je daar een kaartvernieuwing van je binnenkort verlopende kaart aan.

Je NS abonnement wordt dan automatisch op de nieuwe kaart overgezet. De kosten van € 7,50 kan je via de NS klantenservice terugvragen als je een abonnement hebt.

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • June 30, 2023

Hallo AshleyLap en welkom bij de NS Community,

 

Als je geen melding hebt gehad om een pasfoto te uploaden dan krijg je een nieuwe OV-chipkaart met daarop het abonnement erop. Deze kan je uiterlijk nog in de laatste week van de geldigheid van je huidige kaart ontvangen.


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • Antwoord
  • June 30, 2023

Nee, je zou bij een NS abonnement automatisch een nieuwe chipkaart moeten krijgen. Verloopt je kaart al over een paar weken, maar heb je nog geen nieuwe kaart ontvangen? Dan ga je het best naar de OV-chipkaart.nl en vraag je daar een kaartvernieuwing van je binnenkort verlopende kaart aan.

Je NS abonnement wordt dan automatisch op de nieuwe kaart overgezet. De kosten van € 7,50 kan je via de NS klantenservice terugvragen als je een abonnement hebt.