Skip to main content
Antwoord

ov gegevens

  • September 17, 2022
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Ik ben mijn ov chipkaart verloren maar weet de gegevens niet meer ik heb het einddatum nodig om hem eerst te koppelen en dan te blokkeren het enige wat ik wel weet is het pasnummer: **** (kaartnummer verwijderd door moderator)

als het goed is is de kaart nu gekoppeld aan mijn oude account waar ik niet meer in kanjer was iets van Gamze karaca. Als ik hem niet blokkeer gaat iemand er misbruik van maken zie nu als ik de saldo check dat iemand de kaart heeft gevonden en gebruikt.

Beste antwoord door Thom

Neem contact op met Klantenservice. Zij kunnen u helpen. U kunt uw nummer beter verwijderen, dit is een openbaar forum. U moet dit regelen via OV-chipkaart en niet via NS.

 

Een kaart verliezen is te vergelijken met het verliezen van een portemonnee. Het is ook het risico dat u loopt, anderen zouden er misbruik van kunnen maken en helaas bent u daar in eerste instantie zelf verantwoordelijk voor.

6 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • September 17, 2022

Neem contact op met Klantenservice. Zij kunnen u helpen. U kunt uw nummer beter verwijderen, dit is een openbaar forum. U moet dit regelen via OV-chipkaart en niet via NS.

 

Een kaart verliezen is te vergelijken met het verliezen van een portemonnee. Het is ook het risico dat u loopt, anderen zouden er misbruik van kunnen maken en helaas bent u daar in eerste instantie zelf verantwoordelijk voor.


  • September 17, 2022

@e.krc03,

Je hebt privégegevens online gezet op een website voor iedereen zichtbaar. Verwijder deze door binnen het uur rechtsonder op de 3 puntjes te drukken. Verwijder privégegevens of vervang door ****** of zo.

Voor het blokkeren van de kaart, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-vernieuwen-en-beeindigen/persoonlijke-ov-chipkaart-kwijt-wat-nu.htm


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • September 17, 2022

Hoi e.krc03 en welkom bij onze Community.

Ik heb verder niets toe te voegen aan de reacties van Thom en boze Belg, maar zoals zij terecht opmerken is dit een openbaar platform en adviseer ik je geen gegevens te plaatsen. Deze worden namelijk door iedereen gelezen. Om die reden heb ik je OV-chipkaartnummer uit je bericht gehaald.


  • September 17, 2022

@Tomas NS Dankjewel ik kreeg het niet weggehaald oh ja ik bel naar het nummer van het klantenservice maar er wordt gezegd dat het nummer niet klopt of niet bestaat ik heb heel vaak gebeld weet u misschien een ander nummer 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • September 17, 2022

030 7515155


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • September 17, 2022

Klantenservice NS: 030 751 5155 (optie 3 voor ov-chipkaart)

Klantenservice OV-chipkaart: 0900 0980 (ma-vr 7:00-21:30 en za/zo 10:00-16:00) maar dat nummer kan geblokkeerd zijn.