ov kaart | NS Community
beantwoord

ov kaart

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

beste ns 

Eerder heb ik deze avond een nieuwe ov kaart aan gevraagd telefonisch en heb ik toesteming gegeven dat ze het bedrag 1 malig mochten afschrijfen voor de ov maar nu 3 uur later is er nog niks afgeschreven moet ik nu op nieuw bellen of nog even afwachten ?

icon

Beste antwoord door Danny NS 18 October 2019, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi mdumont en welkom bij de NS Community.

 

Waarschijnlijk heb je de kaart bij de klantenservice OV-chipkaart aangevraagd, je bent nu bij NS.

 

Automatische incasso's hebben vaak een doorlooptijd van ongeveer 3-5 dagen.

Ik heb een ov-chipkaart aangevraagd op 5 november 

Maar heb de kaart nog steets niet waneer krijg ik de kaart 

Groetjes S. E. 

Reputatie 7
Badge +4

Die had u al lang moeten hebben. Neem contact op met OV-chipkaart. Als u bij NS een abonnement met gratis kaart heeft aangevraagd, moet u contact opnemen met Klantenservice

Reageer