Goeden avond, Ik had vorige maand een boeten gekregen omdat ik vergeten was in te checken met me ov kaart. Ik heb eerder nog nooit een boeten gehad of überhaupt de regels overtreden. Zou u deze boeten kunnen verwijderen?
U heeft een boete gehad omdat u reisde zonder te betalen. Zonder een geldige incheck krijgt u een boete, de reden doet er niet toe. Inchecken betekent dat u een geldig kaartje heeft en met uitchecken rekent u het juiste bedrag voor de reis af. Dat kan niet als u niet bent ingecheckt.
U kunt als u de boete heeft ontvangen, contact opnemen met Klantenservice. Een eerste boete wordt soms wel kwijtgescholden als de conducteur geen nare dingen over u heeft opgeschreven. U heeft echter geen recht op kwijtschelding van de boete. Als het niet lukt, moet u betalen.
Deze boete kan door ons niet worden verwijderd, wij weten niet onder welke omstandigheden het is gebeurd. Het is hier geen forum van Klantenservice, maar van behulpzame reizigers, die anderen helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.