Dag,
Ik heb op verzoek een pasfoto geupload voor een nieuwe OV kaart de oude verloopt op 1-6-2022.
Ik heb daar ook een bevestiging ontvangen, zie hieronder.
Beste heer Numan,
Dank voor uw pasfoto
Dank u wel voor uw pasfoto. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. U ontvangt uw nieuwe OV-chipkaart enkele weken voor afloop van uw huidige OV-chipkaart per post thuis. Uw NS abonnement(en) en eventuele andere reisproducten staan hier reeds op. U kunt dus direct reizen met uw nieuwe OV-chipkaart.
Echter, ik heb nog niks ontvangen en ik heb met de klantenservice gebeld en daar zeggen ze dat het waarschijnlijk naar het oude adres is verzonden. Ik vind het raar want het nieuwe adres staat gewoon bij mij gegevens in Mijn NS.
Oude adres was: verwijderd door moderator*
Nieuw adres is: verwijderd door moderator*
Bij klantenservice konden ze niet zien of dat ook daadwerkelijk gebeurd is. Daarna was er geen verbinding met de medewerker, vervolgen opnieuw gebeld, maar kom er niet doorheen.
Mijn vraag is: hoe kan ik erachter komen of de kaart daadwerkelijk bij het oude adres is bezorgd. Ik heb geen gegevens van de nieuwe bewoners.
Komt er nog bij dat mijn oude kaart beschadigd is en ik niet mijn nieuwe abonnement kan ophalen (NS-Flex).
Met vriendelijke groet,
Felipe Numan