Skip to main content
Antwoord

ov kaart

  • August 29, 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Sinds 1 juli heb ik een nieuwe ov kaart met een flex abonnement €0,00.

Nu is er al tweemaal een bedrag van € 5,10 op rekening gebracht voor mijn oude ov kaart.

voor mijn nieuwe kaart krijg ik ook de rekening maar die is goed € 0,00

Beste antwoord door Momo

Dan zul je op de oude kaart een Flex Dal Voordeel hebben gehad en deze niet opgezegd. Het abonnement loopt dan gewoon door. Is de oude kaart nog geldig? Zeg het abonnement dan zsm op en verwijder het van de kaart. Is de kaart verlopen, neem dan contact op met de NS klantenservice.

2 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • August 29, 2022

Dan zul je op de oude kaart een Flex Dal Voordeel hebben gehad en deze niet opgezegd. Het abonnement loopt dan gewoon door. Is de oude kaart nog geldig? Zeg het abonnement dan zsm op en verwijder het van de kaart. Is de kaart verlopen, neem dan contact op met de NS klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • August 31, 2022

Dank je wel 👍