Kaart viel net toen ik ging zitten, inmiddels uitgestapt maar kaart is gebroken kon niet uit checken. En wil graag nieuwe kaart aanvragen
De kaart kun je zelf aanvragen bij www.ov-chipkaart.nl , kies voor defecte kaart als er een abonnement staat. Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice om de gemiste uitcheck te corrigeren en vraag als je een abonnement tijdelijk reizen of couponcodes aan.
Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice om de gemiste uitcheck te corrigeren en vraag als je een abonnement tijdelijk reizen of couponcodes aan.
Dit had ik zelf laatst ook met mijn ov-kaart. Brak tijdens mijn treinreis waardoor de poortjes/paaltjes hem niet herkende. Je kan een OV-kaart telefonisch aanvragen of via de website. Helaas was bovenstaande uitleg met NS-klantenservice contacteren bij mij niet mogelijk. Ik werd toen structureel doorgestuurd naar OV-chipkaart klantenservice waardoor mijn uitcheck als gemist werd gezet (met dus instaptarief als kosten) desondanks contactpogingen via NS.
Ook moet ik eraan toevoegen dat de NS reishistorie zeer gebrekkig is en fouten toont. Zaken zoals gemiste uitchecks/dubbele inchecks op hetzelfde station. Bijv den-haag centraal met twee inchecks waarvan een gemist is en de ander op diezelfde tijd wel een uitcheck heeft op ander station (waar ik heen reisde). En pas historie laten zien na pagina vaak moeten herladen.
https://www.ns.nl/mijnns#/reishistorie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.