beantwoord

ov kaart verlopen en geen nieuwe gekregen

  • 3 September 2022
  • 33 reacties
  • 1596 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Ik heb een account bij ov chip. T lukt me met geen mogelijkheid om een nieuwe kaart aan te vragen. Foto uploaden blijft iedere keer hangen.

Vaak lukt het met een uitsnede uit een vakantiefoto, of blijft het echt hangen en krijg je ook geen foutmelding (geen gezicht herkend e.d.)?

Ik krijg geen foutmelding. Hij gaat domweg niet verder. Ik las net ergens dat er een een of ander voor historisch format gebruikt moet worden.🤬

Badge +3

Ik krijg geen foutmelding. Hij gaat domweg niet verder. Ik las net ergens dat er een een of ander voor historisch format gebruikt moet worden.🤬

Dat hoeft in principe ook niet, maar het helpt wel. Zelfde als een bril met dik montuur die foutmeldingen oplevert.

Maar als je helemaal geen meldingen krijgt is er iets anders aan de hand. Dat kan bijv. een ad/scriptblocker zijn. Een incognito venster gebruiken helpt dan meestal (of een andere browser of computer).

Ik krijg geen foutmelding. Hij gaat domweg niet verder. Ik las net ergens dat er een een of ander voor historisch format gebruikt moet worden.🤬

Dat hoeft in principe ook niet, maar het helpt wel. Zelfde als een bril met dik montuur die foutmeldingen oplevert.

Maar als je helemaal geen meldingen krijgt is er iets anders aan de hand. Dat kan bijv. een ad/scriptblocker zijn. Een incognito venster gebruiken helpt dan meestal (of een andere browser of computer).

Cookies uitgezet, andere browser geprobeerd, bril op en bril af. Foto format gewijzigd. Andere foto geprobeerd. Niks doet t.

het is gewoon geen klantvriendelijk systeem. 
 

ik heb t notabene een half jaar geleden nog voor mijn vader gefixt. Maar ik vermoed dat t een aan laatste update van Apple ligt ofzo.

Bij klantenservice waren zo ook errug behulpzaam- maar niet heus… die verwezen me door naar de site.

 

Reputatie 7
Badge +1

Dit probleem speelt nu al meer dan 2 jaar. Ieder fatsoenlijk bedrijf in Nederland had dit in de afgelopen 2 jaar natuurlijk allang opgelost. Alleen NS lukt dat om één of andere volstrekt onduidelijke reden niet.

 

Wat is er toch met dit bedrijf aan de hand dat totaal niet naar zijn klanten luistert. 

 

Badge +3

Dit probleem speelt nu al meer dan 2 jaar. Ieder fatsoenlijk bedrijf in Nederland had dit in de afgelopen 2 jaar natuurlijk allang opgelost. Alleen NS lukt dat om één of andere volstrekt onduidelijke reden niet.

Dit heeft niets met NS te maken, maar met TLS/OV-chipkaart.

Reputatie 7
Badge +3

Dit heeft niets met NS te maken, maar met TLS/OV-chipkaart.

Het is wat dit betreft wel een lekker stel samen, de ene is lam en de ander blind. 

Reputatie 7
Badge +1

Dit probleem speelt nu al meer dan 2 jaar. Ieder fatsoenlijk bedrijf in Nederland had dit in de afgelopen 2 jaar natuurlijk allang opgelost. Alleen NS lukt dat om één of andere volstrekt onduidelijke reden niet.

Dit heeft niets met NS te maken, maar met TLS/OV-chipkaart.

 

Als ik NS was en ik krijg wekelijks van dit soort berichten op mijn forum dan zou ik eens met dat bedrijf bellen met de vraag waar ze in vredesnaam mee bezig zijn en tevens dringend verzoeken om in de kortst mogelijke periode deze shit op te lossen.

 

Ik heb absoluut niet de indruk dat NS dit in de afgelopen jaren heeft gedaan. Daarmee is het bedrijf zo niet medeschuldig in ieder geval flink nalatig en voldoen ze ook totaal niet aan hun missiestatement.

Badge +3

Cookies uitgezet, andere browser geprobeerd, bril op en bril af. Foto format gewijzigd. Andere foto geprobeerd. Niks doet t.

het is gewoon geen klantvriendelijk systeem. 
 

ik heb t notabene een half jaar geleden nog voor mijn vader gefixt. Maar ik vermoed dat t een aan laatste update van Apple ligt ofzo.

Bij klantenservice waren zo ook errug behulpzaam- maar niet heus… die verwezen me door naar de site.

Zie 

er is blijkbaar een storing bij ‘stap 4’

Reageer