beantwoord

ov kaart vernieuwen

  • 10 August 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Mijnbouw kaart is 25-8 verlopen. Ik wil hem vernieuwen maat translunar heeft een probleem metende foto uploaden   Bij stap 4 loopt het systeem vast zonder melding. Me bellen geven ze aan dat het probleem bekend is en al een tijdje is. Ze hebben nog geen oplossing. Hoe kan ik na 25-8 gebruik maken van de NS faciliteiten die op de kaart staan als ik deze voor die datum niet vernieuwd krijg?

groeten Jan Beitsma

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 August 2023, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Email header

Geachte heer Beitsma,

 


Op 8 augustus 2023 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat u uw OV-chipkaart wilt vernieuwen. U kaart verloopt op 25-8-2023. U loopt vast bij stap vier bij het uploaden van de foto. U heeft eerder contact met ons opgenomen. Een medewerker heeft u gezegd dat dit probleem al een tijdje speelt. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en dat u dit geregeld wilt hebben. Hierbij geef ik u graag mijn reactie.

 

Wij ondervinden op dit moment een storing op onze website. Onze excuses hiervoor. Ik raad u aan om het later nog eens te proberen. Wij werken er hard aan om onze website zo snel mogelijk in orde te krijgen.

 
U kunt eventueel uw kaart ook telefonisch vernieuwen via het telefoonnummer onderaan deze e-mail. Een vernieuwing per telefoon kost € 10,50. Houd uw bankrekeningnummer bij de hand voor de telefonische machtiging. Mocht er nog saldo op de (bijna) verlopen OV-chipkaart staan, dan krijgt u dat teruggestort. 
 
Abonnementen of reisproducten 
Staat er een abonnement of reisproduct op uw oude OV-chipkaart? Dan wordt dit abonnement of product overgezet op uw nieuwe kaart.
 
Automatisch opladen
Als u gebruikmaakt van automatisch opladen, dan wordt dit ook op uw nieuwe kaart gezet. Als u voor de eerste keer incheckt, wordt uw kaart direct automatisch opgeladen.
 

Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op 0900-0980(gebruikelijke belkosten). Op werkdagen zijn wij geopend van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.


Met vriendelijke groet,

Samira van Mook
Klantenservice OV-chipkaart


 

----------------------------------------------------------------

Van: ****
Verstuurd: 8-08-2023 19:53

Ik wil mijn OV kaart vernieuwen maar loop vast in stap 4 het inscannen van de foto. Na telefonisch contact met u medewerker werd mij duidelijk dat dit probleem al een tijdje speelt. Hij had ook geen oplossing voor mij. Graag hoor ik van u wanneer het probleem is opgelost. Mijn kaart verloopt op 25-8-2023. Groeten Jan Beitsma

Goedemiddag Jan Beitsma en welkom bij de NS Community.

Het spijt me om te lezen dat je problemen ervaart met het proces om je OV-chipkaart te vernieuwen, maar ik vrees dat je hier niet aan het juiste adres bent.

De NS Community is een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Het is geen postadres van de NS Klantenservice.

Daarnaast is de mail die je hierboven hebt geplaatst afkomstig van het bedrijf achter de OV-chipkaart. Het proces om een kaart te vernieuwen ligt ook in hun handen. Voor een oplossing zul je dus terecht moeten bij de OV-chipkaart. De NS Community zal je hier niet mee kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Je moet het pixelformaat verkleinen, dan lukt het wel.om een foto te uploaden.

Reageer