beantwoord

Ov kapot uitchecken fietsenstalling

  • 22 June 2023
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Hoi allemaal,

Maandag heb ik bij de fietsenstalling bij Utrecht Centraal mijn fiets ingecheckt, waarna mijn Ov die avond nog kapot is gegaan. Inmiddels een nieuwe kaart besteld, maar ik moet dus nog uitchecken in de fietsenstalling. Klantenservice gebeld, die vertelden mij dat ik moest uitchecken met mijn pinpas. Vanmorgen ging ik mijn fiets uit de fietsenstalling halen, toen hoorde ik van degene die daar werkte dat ik helemaal niet kon uitchecken met mijn pinpas, alleen met mijn OV kaart. Gek eigenlijk, want klantenservice vertelde me dat ze voor de rest weinig voor me konden doen. 

 

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Kan ik bijvoorbeeld met mijn nieuwe OV weer gewoon uitchecken, of wordt dat niet overgezet?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 22 June 2023, 21:46

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Suzan.r en welkom bij de NS Community

 

Als je stallen op rekening hebt dan kan de beheerder van de stalling je uitchecken. Als je geen stallen op rekening hebt dan hoef je nu niets te doen. We zullen ook geen extra kosten in rekening brengen. Waarschijnlijk is dat laatste het geval. Je hoeft dan niets meer te doen en kan met je nieuwe OV-chipkaart gewoon in de toekomst weer in- en uitchecken als je je fiets wilt stallen.

Hallo Suzan.r en welkom bij de NS Community

 

Als je stallen op rekening hebt dan kan de beheerder van de stalling je uitchecken. Als je geen stallen op rekening hebt dan hoef je nu niets te doen. We zullen ook geen extra kosten in rekening brengen. Waarschijnlijk is dat laatste het geval. Je hoeft dan niets meer te doen en kan met je nieuwe OV-chipkaart gewoon in de toekomst weer in- en uitchecken als je je fiets wilt stallen.

Super, heel erg bedankt! Hoe kom ik er eigenlijk achter of ik reizen op rekening aan heb staan? 

Excuses ik bedoel stallen op rekening. Betaal je normaal gesproken de kosten voor de stallen bij het uitchecken met je pinpas dan heb je dat niet. Anders incasseren wij het bedrag achteraf. Via Mijn NS kan je dat ook achterhalen.

Badge +3

Super, heel erg bedankt! Hoe kom ik er eigenlijk achter of ik reizen op rekening aan heb staan? 

Bij een NS Flex abonnement is Stallen op Rekening inbegrepen. Dat zul je ook terug zien op je facturen (als je meer dan 24 uur je fiets stalt).

Bij een saldo abonnement (of Studentenreisproduct) kan je het zien in Mijn NS bij Producten, moet je natuurlijk wel een Mijn NS account hebben.

Super, heel erg bedankt! Hoe kom ik er eigenlijk achter of ik reizen op rekening aan heb staan? 

Bij een NS Flex abonnement is Stallen op Rekening inbegrepen. Dat zul je ook terug zien op je facturen (als je meer dan 24 uur je fiets stalt).

Bij een saldo abonnement (of Studentenreisproduct) kan je het zien in Mijn NS bij Producten, moet je natuurlijk wel een Mijn NS account hebben.

Super! Echt bedankt!!!

Super, heel erg bedankt! Hoe kom ik er eigenlijk achter of ik reizen op rekening aan heb staan? 

Bij een NS Flex abonnement is Stallen op Rekening inbegrepen. Dat zul je ook terug zien op je facturen (als je meer dan 24 uur je fiets stalt).

Bij een saldo abonnement (of Studentenreisproduct) kan je het zien in Mijn NS bij Producten, moet je natuurlijk wel een Mijn NS account hebben.

Er staat bij mijn NS account alleen 'reizen op saldo', dus ik neem aan dat ik het niet heb. Heel erg bedankt voor de hulp :)

Excuses ik bedoel stallen op rekening. Betaal je normaal gesproken de kosten voor de stallen bij het uitchecken met je pinpas dan heb je dat niet. Anders incasseren wij het bedrag achteraf. Via Mijn NS kan je dat ook achterhalen.

Heel erg bedankt voor de hulp!

Reageer