beantwoord

Overzicht Blauwnet reizen OV chipkaart

  • 20 July 2022
  • 4 reacties
  • 714 Bekeken

Hallo,

 

Deze maand ben ik geslaagd voor mijn HBO-opleiding waardoor ik ook mijn Studentenreisproduct stop heb gezet. De kaart kan ik nog tot 1 augustus gebruiken om te reizen van en naar Zwolle voor werk. Ik heb hier een aantal keer mijn saldo voor opgeladen. Aangezien ik de reiskosten mag declareren, wilde ik een overzicht van mijn reizen van vorige- en deze week opsturen naar mijn baas. Echter, ik reis af en toe vanaf Groningen naar Zwolle en af en toe van Hengelo naar Zwolle maar ik kan alleen de reizen tussen Groningen en Zwolle in Mijn NS zien.

 

Hoe kan ik de Blauwnet reizen in een overzicht zien? Ik ging er vanuit dat ik dat ook op Mijn NS kon zien aangezien het met dezelfde kaart is en bij Blauwnet inchecken staat er ‘reizen op saldo NS’.

 

Ik hoor graag!

 

Met vriendelijke groet,


Amber Bouwhuis

06*******

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 July 2022, 14:21

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt bij reizen op saldo de reizen met andere vervoerders inzien in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl.

En gefeliciteerd!

Beste,

 

Ik wens een reisoverzicht te krijgen van al mijn ritten op 24 maart inclusief ritprijs. Ik heb die dag gereist met blauwnet, NS en GVB.

Badge +3

Hebt u gereisd op saldo? Dan kunt u dit overzicht zelf maken in uw reishistorie in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl.

Hebt u op rekening gereisd met NS Flex? Dan staan er geen ritprijzen bij het overzicht in Mijn OV-chip. U kunt dan een overzicht met ritprijzen maken in uw reishistorie in Mijn NS (de website, niet de app). Merk op dat het kan zijn dat nog niet alle ritten van 24 maart daar te vinden zijn. Die zullen dan de komende dagen vanzelf verschijnen.

Reageer