Skip to main content
Antwoord

P+R Magistratenlaan Den Bosch

  • December 12, 2023
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Proserv

P+R Magistratenlaan Den Bosch kaartlezer OV Chipkaart voor korting werkt niet. Wanneer wordt dit gemaakt? Moet iedere keer restitutie vragen.

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Proserv

Ik hoop zo snel mogelijk! Als je al meerdere keren restitutie hebt aangevraagd, ga ik ervan uit dat het probleem bekend is en dat er een oplossing voor gezocht wordt, maar dit kun je het beste navragen bij de klantenservice van Q-park.

5 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2023

Hey Proserv

Ik hoop zo snel mogelijk! Als je al meerdere keren restitutie hebt aangevraagd, ga ik ervan uit dat het probleem bekend is en dat er een oplossing voor gezocht wordt, maar dit kun je het beste navragen bij de klantenservice van Q-park.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 12, 2023

Het zal je wel bekend zijn, maar aan de andere kant van het station is ook een Q-Park P+R met dezelfde tarieven.


veghelcuijk
  • Intercity
  • December 24, 2023

ik betaal daar inmiddels weken teveel. als ik de intercom gebruik krijg ik een onbeschofte medewerker van q park die zegt dat hij ervan weet maar dat het mijn probleem is dat ik geen korting krijg. ze verbreken bovendien meteen de verbinding zodat je niet eens uit kan praten!! niet erg klantvriendelijk, ik heb recht op die korting….. is niet mijn probleem dat de apparatuur van q park niet werkt!!!!!


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 24, 2023

ik betaal daar inmiddels weken teveel. als ik de intercom gebruik krijg ik een onbeschofte medewerker van q park die zegt dat hij ervan weet maar dat het mijn probleem is dat ik geen korting krijg. ze verbreken bovendien meteen de verbinding zodat je niet eens uit kan praten!! niet erg klantvriendelijk, ik heb recht op die korting….. is niet mijn probleem dat de apparatuur van q park niet werkt!!!!!

https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier/


veghelcuijk
  • Intercity
  • February 2, 2024

Inmiddels speelt dit na 4 maanden nog steeds, om moedeloos van te worden. Denk dat Q park het wel best vind om mensen uit te melken. Op doordeweekse dagen is het tarief nu ruim 22 euro ipv 7 euro. Vergeet je een kwitantie te vragen krijg je niks terug, knopje van kwitantie zit bovendien vast. Heel moeilijk in te drukken. Word beetje onhoudbare situatie!!! En de medewerkers van Q park die de intercom te woord staan gedragen zich ook als robots, die kunnen en mogen niks doen zeggen ze. Hopelijk vlug oplossing!!!!