Skip to main content
Antwoord

Pasloos

  • December 20, 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Op 13 dec heb ik een NS Flex Dal Vrij afgesloten (referentienummer: R01_0218756070). Volgens de automated response zou die op 18 dec ingaan.

 

Tot op heden heb ik helaas nog geen OV-Chipkaart aangetroffen in de brievenbus.

 

Graag zsm opheldering hierover, daar ik 6x per week een treintraject moet afleggen.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Harjono,

Dit is een forum waar reizigers andere reizigers helpen. Wij kunnen dus niet zoveel voor je betekenen. Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Het gebeurt vaker dat OV-chipkaarten te laat worden bezorgd, zij kunnen je daar verder mee helpen.

Overigens wel vreemd dat het abonnement op 18 december zou ingaan. Een abonnement op een nieuwe OV-chipkaart kan normaal gesproken pas 7 dagen na bestelling ingaan.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 20, 2022

Hoi Harjono,

Dit is een forum waar reizigers andere reizigers helpen. Wij kunnen dus niet zoveel voor je betekenen. Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Het gebeurt vaker dat OV-chipkaarten te laat worden bezorgd, zij kunnen je daar verder mee helpen.

Overigens wel vreemd dat het abonnement op 18 december zou ingaan. Een abonnement op een nieuwe OV-chipkaart kan normaal gesproken pas 7 dagen na bestelling ingaan.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 20, 2022

Het kan 5 werkdagen duren voor een nieuwe OV chipkaart in de brievenbus valt. De kaart zou dan vandaag kunnen komen. Zo niet, dan kun je met de klantenservice overleggen hoe zij de reizen die binnen jouw abonnement vallen vergoeden.