beantwoord

Per abuis saldo gezet op OV kaart met NS Flex, hoe krijg ik dat teruggestort

  • 23 September 2022
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo, ik heb per abuis 60 euro op mijn OV kaart gezet terwijl ik NS Flex abonnement heb en op rekening reis, hoe kan ik die 60 euro terug krijgen of wordt dat verrekend met reizen die ik maak?

Dank alvast

icon

Beste antwoord door Thom 23 September 2022, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Per abuis geld op de kaart gezet???

Reputatie 7
Badge +4

Het kan op een loket, zorg wel dat automatisch opladen echt niet meer aan staat. In principe zou dat niet zo moeten zijn. Omdat er zestig euro op staat, wordt dat niet zonder meer uitgekeerd, maar als u een afspraak vooraf maakt met Klantenservice, edit oeps: 030 7515155 kan het wel. Alleen het saldo dat er op stond toen u voor het eerst NS Flex nam, wordt verrekend, niet wat u er later opzet. 

Als u met Flex reist, wordt uw saldo niet aangesproken.

Reputatie 7
Badge +3

Per abuis geld op de kaart gezet???

Dat is toch niet zo vreemd? Als je 10 jaar lang saldo hebt moeten laden en nu sinds kort een Flex-abonnement hebt, kan ik me zo'n vergissing goed voorstellen.

Omdat er zestig euro opstaat, wordt dat niet zonder meer uitgekeerd, maar als u een afspraak vooraf maakt met Klantenservice, 030 78515155 kan het wel.

Voor de volledigheid: het nummer is 030 - 7515155.

Reageer