Ik ben vanavond gereisd met de trein van Nijmegen naar Cuijk. Bij het uit checken in Cuijk kwam ik er achter dat ik heb ingecheckt bij NS inplaats van Ariva. Ik heb daarna gelijk op mijn saldo gekeken. En hier is te veel geld afgegaan. Hoe kan ik dit oplossen?
Het is wat gedoe, omdat u met twee vervoerders te maken heeft, maar het is wel op te lossen.
Vermoedelijk reis je nog op saldo? Dan wordt het restitutiebedrag later na goedkeuring als ´bestelling´ klaargezet en moet je het weer laden. Heb je FLEX dan wordt het verrekend met de volgende maandafrekening. Overigens werkt UITsjekgemist enkel bij UIT gemist, je hebt hier dus ARV IN gemist en dat kan betekenen dat je nog meer stapjes moet doen. Pseur eerst maar eens op de site van ARV en google wat
Uicheckgemist werkt juist prima voor Arriva (en alle andere trein en stads/streekvervoerders).
Voor een onterechte of gemiste INcheck bij NS moet je inderdaad bij de Klantenservice zijn, want dat kan maar enkele keren per jaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.