beantwoord

per ongeluk twee keer betaald

  • 26 June 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Hallo.  Ik heb zojuist een persoonlijke reiskaart uitgegeven met een abonnement van € 5,60 per maand.  maar per ongeluk heb ik het twee keer betaald en werd het geld twee keer afgeschreven.  Ik heb ook 2 bevestigingsmails ontvangen.  Kunt u een van de verzoeken annuleren en krijg ik in dit geval mijn geld terug?

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 June 2023, 23:03

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer