Hallo. Ik heb zojuist een persoonlijke reiskaart uitgegeven met een abonnement van € 5,60 per maand. maar per ongeluk heb ik het twee keer betaald en werd het geld twee keer afgeschreven. Ik heb ook 2 bevestigingsmails ontvangen. Kunt u een van de verzoeken annuleren en krijg ik in dit geval mijn geld terug?
Bladzijde 1 / 1
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.