beantwoord

persoonlijke chipkaart

  • 22 December 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Wij hebben enige tijd geleden een ns flex abonnement afgesloten. Deze zou 21 december ingaan, en is al betaald. Alleen we hebben nog niet de persoonlijke ov chipkaart ontvangen, dus mijn zoon kan nog niet reizen??

icon

Beste antwoord door mrfreeze 22 December 2022, 16:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Modeyon,

Het komt wel eens voor de dat de OV-chipkaart te laat wordt geleverd. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen er met bv. couponcodes voor zorgen dat hij wel alvast kan reizen.

Hallo Modeyon en welkom bij de NS Community,

 

Heel erg naar dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Zoals mrfreeze adviseerde kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij ervoor zorgen dat je zoon alsnog gebruik kan maken van zijn abonnement door middel van couponcodes. Daarnaast kan je ook alvast contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Zij gaan over de productie en de levering van de kaart. Ze zijn tijdens kantooruren telefonisch te bereiken op nummer 0900 - 0980.

 

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Reageer