Wij hebben enige tijd geleden een ns flex abonnement afgesloten. Deze zou 21 december ingaan, en is al betaald. Alleen we hebben nog niet de persoonlijke ov chipkaart ontvangen, dus mijn zoon kan nog niet reizen??
Antwoord
persoonlijke chipkaart
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Modeyon,
Het komt wel eens voor de dat de OV-chipkaart te laat wordt geleverd. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen er met bv. couponcodes voor zorgen dat hij wel alvast kan reizen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.