Mijn persoonlijke OV bleek verlopen ook door Corona, terwijl ik elke maand mijn NS flex abonnement betaal. Moest nu voor het volle bedrag een kaartje kopen. Balen dus.
Antwoord
persoonlijke Ov en NS flex abonnement
Beste antwoord door Thom
Zorg zo snel mogelijk voor vervanging. Wie weet kan Klantenservice nog wat voor u betekenen voor verrekening. Normaal krijgt u zes weken voor het verlopen van uw chipkaart daarover een mail. Mogelijk is die u ontgaan. U zult nu echt moeten vernieuwen want met een verlopen chipkaart kunt u niks. Het abonnement stopt niet automatisch met het verlopen van de chipkaart en dat zou in de meeste gevallen ook onhandig zijn.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.