Hallo. Ongeveer 2 weken geleden heb ik een abonnement aangevraagd voor mijn dochter. Ik had de kaart binnen 5 werkdagen per post moeten ontvangen, maar de kaart is niet aangekomen. Wat kan ik doen?
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelHallo. Ongeveer 2 weken geleden heb ik een abonnement aangevraagd voor mijn dochter. Ik had de kaart binnen 5 werkdagen per post moeten ontvangen, maar de kaart is niet aangekomen. Wat kan ik doen?
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelContact opnemen met www.ov-chipkaart.nl
Welkom op onze NS Community, ikramdemir. En om MoDe aan te vullen, mits er een abonnement aanwezig is, ook even contact met NS Klantenservice, omdat je dan bij een NS abonnement Tijdelijk Reisrecht kan krijgen als het abonnement al ingegaan was. Let erop dat je alle vervoerbewijzen bewaart als ze in de tussentijd al heeft moeten reizen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.