Skip to main content
beantwoord

Post niet aangekomen


Hallo.  Ongeveer 2 weken geleden heb ik een abonnement aangevraagd voor mijn dochter.  Ik had de kaart binnen 5 werkdagen per post moeten ontvangen, maar de kaart is niet aangekomen.  Wat kan ik doen?

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, ikramdemir. En om MoDe aan te vullen, mits er een abonnement aanwezig is, ook even contact met NS Klantenservice, omdat je dan bij een NS abonnement Tijdelijk Reisrecht kan krijgen als het abonnement al ingegaan was. Let erop dat je alle vervoerbewijzen bewaart als ze in de tussentijd al heeft moeten reizen.

Bekijk origineel

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13218 reacties
  • 19 juni 2023

Contact opnemen met www.ov-chipkaart.nl


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2023

Welkom op onze NS Community, ikramdemir. En om MoDe aan te vullen, mits er een abonnement aanwezig is, ook even contact met NS Klantenservice, omdat je dan bij een NS abonnement Tijdelijk Reisrecht kan krijgen als het abonnement al ingegaan was. Let erop dat je alle vervoerbewijzen bewaart als ze in de tussentijd al heeft moeten reizen.


Reageer