beantwoord

problem

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

 

 

Seref Gurkan
-Aangepast door moderator/privégegevens-
07 September 2023

Geachte NS-functionarissen,

Ik, [Naam], een houder van de OV-chipkaart, schrijf u deze brief. Op 3 september 2023 reisde ik met mijn kaart met de trein vanaf de luchthaven Schiphol naar station Arnhem Centraal en keerde om 15:30 uur met de trein terug naar de luchthaven Schiphol.

Tijdens de betreffende reis heb ik mijn kaart zowel bij het inchecken als bij het uitchecken correct gebruikt. Echter, bij het inchecken op station Arnhem Centraal leek er een technisch probleem te zijn, waardoor mijn handeling niet werd geregistreerd in uw systeem. Daarom lijkt de uitcheckhandeling op de luchthaven Schiphol te zijn geregistreerd als een nieuwe incheck, en het lijkt alsof ik verzuimd heb uit te checken, wat onterecht heeft geleid tot een boete van 20 euro, zoals ik heb gezien in de NS-app.

Ik geloof dat deze boete het gevolg is van een technische storing, en ik verzoek u daarom vriendelijk om deze boete te annuleren. Ik vraag u om de nodige correcties aan te brengen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt.

Ik dank u voor uw aandacht voor deze kwestie en hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 September 2023, 23:11

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot transacties en kunnen geen correctietarieven corrigeren.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Merk op dat er op station Arnhem Centraal poortjes zijn van verschillende vervoerders: van NS en van Arriva. Het beschreven gedrag komt voor als per ongeluk wordt ingecheckt bij een poortje van Arriva in plaats van een poortje van NS. Het is raadzaam om op stations met meerdere vervoerders goed op te letten dat het juiste poortje of paaltje gebruikt wordt. Als inderdaad een verkeerd poortje gebruikt is, dan moet u mogelijk ook nog een bedrag terugvragen bij Arriva.

Reageer