Problemen na het wijzigen van account

  • 3 October 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo. Ik wilde mij inschrijven bij ns. Internetional en per ongeluk mijn ns-account gewijzigd. nl Nu kan ik mijn kaart niet toevoegen aan een nieuw account.In het antwoord schrijven ze mij dat het kaartnummer onjuist is, hoewel het nummer overeenkomt.

2 reacties

Hallo M. Horoshko en welkom bij de NS Community.

Wat balen dat het niet lukt om je kaart toe te voegen. Heb je al contact gehad met onze Klantenservice? Als je vraag gaat over binnenlandse reizen, kan je het beste even contact opnemen met NS. Als je een vraag hebt over een internationale reis, kunnen mijn collega's van NS International je verder helpen.

Klantenservice heeft mijn mailadres gewijzigd van mijn account omdat ik geen samenreiscode kan aanvragen.  Nu kan ik mijn kaart niet toevoegen aan een het nieuwe account.In het antwoord schrijven ze mij dat het kaartnummer onjuist is, hoewel het nummer overeenkomt. Ik kan nu niets meer zien in mijn account. 

Wie o wie kan mij helpen!!!!

Reageer