Hello, today I checked in by accident 2 times, than i . I check out at the next station.And I checked out at another station also. But all the money was withdrawn from my card. Unfortunately, I am unable to apply for a refund through the site.
Bladzijde 1 / 1
If asking for a refund online fails for some reason, you should contact customer service direcly to get a refund. This can be done by phone; they are available 24/7 at 030-751 51 55. You may also contact them by chat (click the link Chat with NS on this page) or by sending a message on Twitter or Facebook. Note that it can take a few days to receive a reply if you contact them online.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.