beantwoord

reis data verdwenen

  • 21 March 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

in “MIjn Laatste Treinreizen” is de gemaakte verdwenen en de gehuurde staat nog in het lijstje?

Bij “Mijn OV chipkaart” staat de reis wel maar de fietshuur niet?

Laten we zeggen dat ik dit als zeer lastig en omslachtig ervaar.

 

M.v.g. Herman 

 

En het subforum keuzemenu is te uitgebreid.

Ik zou gewoon contact op willen nemen met de NS haha.

icon

Beste antwoord door JurgenH 21 March 2022, 19:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Er lijkt een storing te zijn in het tonen van de reishistorie. Bij mij, en een aantal anderen gaat het ook niet helemaal lekker.

Zie bijvoorbeeld dit topic:

 

De NS Community is een reiziger-helpt-reiziger forum, voor contact met NS-klantenservice kun je op deze pagina terecht: https://www.ns.nl/klantenservice/contact.

Reageer