Hallo. Vandaag heb ik een bestelling gedaan voor een nieuwe kaart en tarief, nummer R01 0228256703. Ik heb de startdatum verkeerd ingevoerd. Ik wil veranderen indien mogelijk? mijn correcte startdatum is 19-08-2023
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Of het mogelijk is een ingangsdatum van een abonnement op een nieuwe net bestelde kaart te wijzigen is naar een latere datum moet je vragen aan de klantenservice. Deze kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat bereiken. Vervroegen kan in ieder geval niet ivm levertijden.
Hoi Finenkos en welkom bij onze Community. Ik heb je dubbele topic verwijderd.
Het is helaas niet mogelijk om de startdatum te wijzigen van een reeds besteld abonnement, sorry! Het is pas mogelijk om wijzigingen aan te brengen als het abonnement is gestart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.