Skip to main content
Antwoord

Reishistorie

  • March 21, 2022
  • 23 reacties
  • 906 Bekeken

Ik kan geen reishistorie inzien, niet op de app maar ook niet via de website. Welke periode ik ook ingeef er word geen transactie gevonden. Is er een storing?

 

Word het ergens aangegeven op de website als er een storing is?

 

Bedankt,

Jurgen 

Beste antwoord door Sanne NS

Goedenavond Jurgen1969 en welkom op de NS Community.

Wij ervaren op dit moment inderdaad een storing aan MijnNS met het inzien van reisgegevens. Er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hopelijk kan je snel de reishistorie alsnog inzien.

23 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • March 21, 2022

Heeft u al op MijnNS gekeken? Daar staat het. Er zijn overigens regelmatig storingen. De site is nu erg traag maar het wordt uiteindelijk wel getoond.

 

Een storing wordt niet aangegeven als hij van korte duur is.


Cornelis van den Berg

Ook hier reishistorie niet te zien op app en ook niet op side van NS bij mijn NS.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 21, 2022

Ook hier reishistorie niet te zien op app en ook niet op side van NS bij mijn NS.

De app laat het afweten, maar via de website zie ik mijn Reishistorie wel, alleen niet op de Startpagina dus even doorklikken Naar reishistorie of via Mijn reizen.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • March 21, 2022

Hier wordt de reishistorie ook niet getoond:

Ga er maar vanuit dat er een storing is, die hopelijk zo snel mogelijk is opgelost.

p.s. Leuke naam heb je @Jurgen1969  🙃


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 21, 2022

Hier wordt de reishistorie ook niet getoond:

Ga er maar vanuit dat er een storing is, die hopelijk zo snel mogelijk is opgelost.

p.s. Leuke naam heb je @Jurgen1969 🙃

Klik op Naar reishistorie (rechtsboven op je screenshot), met name als het om niet-NS reizen gaat.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • March 21, 2022

Ook daar is het helemaal leeg:

In mijn geval alleen NS reizen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 21, 2022

Oh, dan zal er inderdaad een storing zijn. Bij een langere periode (Laatste jaar) kiezen ook niets?


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • March 21, 2022

Oh, dan zal er inderdaad een storing zijn. Bij een langere periode (Laatste jaar) kiezen ook niets?

Nee, ook dan wordt er niets getoond.

Zelfs niet als ik “Periode Alles” kies.


Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2022

Goedenavond Jurgen1969 en welkom op de NS Community.

Wij ervaren op dit moment inderdaad een storing aan MijnNS met het inzien van reisgegevens. Er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hopelijk kan je snel de reishistorie alsnog inzien.


  • Auteur
  • Intercity
  • March 21, 2022

Bedankt, dan is er geen probleem met mijn kaart in ieder geval. Ik probeer het morgen nog wel eens 


Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • March 21, 2022

Ik krijg net een update binnen en het zou inmiddels weer moeten werken. Dus als je nu inlogt @Jurgen1969 dan zou je het in moeten kunnen zien! 


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • March 21, 2022

Ik krijg net een update binnen en het zou inmiddels weer moeten werken. Dus als je nu inlogt @Jurgen1969 dan zou je het in moeten kunnen zien! 

Hier werkt het nog niet helaas. ☹️


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • March 21, 2022

Werkt inderdaad nog niet. Ik zie alleen OV-fiets transacties in Mijn NS momenteel.


  • Koploper****
  • March 21, 2022

Zucht, er is weer eens een storing. Gelukkig gebeurt dat bijna nooit. 

Wel fijn dat mijn transacties van de laatste dagen ook kwijt zijn, misschien krijg ik daar nu ook geen rekening voor.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 21, 2022

Zucht, er is weer eens een storing. Gelukkig gebeurt dat bijna nooit. 

Wel fijn dat mijn transacties van de laatste dagen ook kwijt zijn, misschien krijg ik daar nu ook geen rekening voor.

Wishful thinking, dat komt natuurlijk ‘helemaal goed’ die rekening :laughing:

Alhoewel, er zijn storingen geweest waar ritten/reizen nooit gefactureerd zijn. Cadeautje van de zaak dan maar. :thinking:

Kan het topic zo gauw niet vinden maar iemand die structureel te veel betaalde voor sommige reizen (Flex foute berekening) vond het wel best, zolang andere reizen waar voor betaald zou moeten worden nooit op een factuur kwamen.

Middelt elkaar wel uit haha.. :sweat_smile:


  • Auteur
  • Intercity
  • March 22, 2022

Nog steeds niet opgelost zo te zien... 


  • Auteur
  • Intercity
  • March 22, 2022

ik neem aan dat er hard aan het oplossen van deze storing gewerkt word ?

In een helder moment schoot het me zojuist te binnen dat er ook een ovchipkaart website is, daar werkt de reishistorie wel. Kan ik in ieder geval mijn declaraties doen 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 22, 2022

ik neem aan dat er hard aan het oplossen van deze storing gewerkt word ?

In een helder moment schoot het me zojuist te binnen dat er ook een ovchipkaart website is, daar werkt de reishistorie wel. Kan ik in ieder geval mijn declaraties doen 

Als je op saldo reist is een Mijn OV-chip account een prima alternatief. Bij NS Flex helaas niet, want dan staan er geen prijzen bij (het NS systeem berekent die dan n.a.v. welk Flex abonnement je hebt).


Denice NS
  • Oud Moderator
  • March 22, 2022

De storing was eventjes opgelost maar vandaag wederom gaande 😥.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 22, 2022

De storing was eventjes opgelost maar vandaag wederom gaande 😥.

Lees (net als gisteren) dat het voor een aantal klanten werkt, maar mocht dat niet zo zijn dan ligt het dus aan die storing. Hopelijk snel opgelost voor iedereen.


  • Op het juiste spoor
  • April 18, 2022

Ook ik heb sinds 13 april geen reishistorie meer. mijn echtgenote ook niet. Alles lijkt verder normaal na inloggen!


  • Reisleider*
  • April 18, 2022

Ook ik heb sinds 13 april geen reishistorie meer. mijn echtgenote ook niet. Alles lijkt verder normaal na inloggen!

Bij mij is de reishistorie ook al (een) we(e)k(en) verdwenen.

Het zou mooi zijn als dit opgelost zou worden en niet alleen reacties met "we hopen dat" o.i.d.. 

 


  • Op het juiste spoor
  • April 19, 2022

Helaas, ook vandaag weer storing bij reishistorie inzien…..gelukkig heeft een medewerker van de NS dit wel kunnen inzien en mijn teveel afgeschreven euro's teruggeboekt.

Ron