beantwoord

reishistorie

  • 6 July 2022
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Onlangs moest ik voor mijn werk voor het eerst in lange tijd met de trein reizen. Om de reiskosten te declareren wilde ik mijn reishistorie inzien. Helaas bleek Mijn NS vanwege langdurige inactiviteit in slaapstand terecht zijn gekomen. Toen ik mijn account met een activatielink van Klantenservice weer had geactiveerd, bleek mijn reishistorie helemaal leeg te zijn!

Is het mogelijk om de gemaakte reizen alsnog zichtbaar te maken, zodat ik kan declareren?

icon

Beste antwoord door Tamzin 6 July 2022, 15:32

Bekijk origineel

2 reacties

Er zijn al weken zo niet maanden problemen met de reisgevens in Mijn NS, die soms wel en soms niet zichtbaar zijn. Volgens de moderatoren wordt er door de IT-afdeling hard aan gewerkt maar vooralsnog is er geen oplossing.

Soms helpt het om Mijn NS niet op te starten vanuit de app maar vanuit de internet browser. Daar zijn ook storingen maar wel duidelijk minder vaak.

Bij mij zelf werkt het op dit moment maar ik ben wel aanhoudend reizen kwijt die dan na een paar dagen plotseling weer terugkomen maar dan soms ook weer opnieuw verdwijnen.

Goedemiddag RolanddeBonth en welkom op de NS community.

Goed dat je hier even contact over opneemt. Op dit moment is er helaas opnieuw een storing in het inzien van de reishistorie, waardoor de gegevens momenteel niet in te zien zijn. Hopelijk is dit spoedig verholpen. 

Reageer