Skip to main content

Goedemiddag, volgens mijn Reishistorie heb ik keurig in en uitgechecked bij NS en overgestapt op BLauwnet. echter deze overstap wordt niet gezien in mijn declaratie overzicht. daarmee komen ook de kosten van de rit Apeldoorn - Almelo niet in declaratie  overzicht. helaas kan ik geen printscreen toevoegen. 

bijzondere is wel dat ik aantal dagen later wel een mail van NS-extra krijg dat ik een uit check heb gemist.. wat gaat hier niet goed

Hallo geert Hofsink en welkom bij de NS Community!

Dit klinkt inderdaad wat vreemd. De daadwerkelijk berekende bedragen staan sowieso op je eerstvolgende factuur. Als je een uitcheck hebt gemist bij NS, dan kun je dit laten corrigeren door onze klantenservice.

Als dit om een recente reis gaat, zou ik me niet drukmsken. Dat declaratieoverzicht loopt soms tot weken achter en vermeldt dan tijdelijk allerlei onzin.

Als je op saldo reist komen ritten met andere vervoerders niet in Mijn NS, dan moet je bij OV-chipkaart zijn.

Bij NS Flex kunnen er inderdaad verschillen zitten in reizen die je kunt declareren en wat je bij ‘laatste transacties’ ziet, zelfs al is die rit met Blauwnet al lang bekend bij NS.

Reageer