Hallo! Ik weet dat als u uw reiskaart kwijtraakt, u deze eerst moet blokkeren. Maar wat kan ik doen als ik er geen gegevens voor heb? Het enige is dat mijn reiskaart gekoppeld is aan mijn bankkaart. Kan ik hier iets aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond! Neem contact op met onze klantenservice margoalekseenko99, zij kunnen je hiermee verder helpen!
Als je met ‘gekoppeld aan je bankkaart’ bedoelt dat je Automatisch Opladen hebt, dan heb je ook een Mijn OV-chip account waar je al je kaartgegevens kunt vinden (inclusief de einddatum die je nodig hebt om te blokkeren).
Vaak kunt u de zaken ook terug vinden op Mijn NS, althans als het een ov-chipkaart is die in het overzicht is opgenomen. Maar Klantenservice weet het altijd, ook hoe u moet blokkeren. 030 7515155.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.