Vraag. waarom wordt bij een geldt terug actie niet mijn normale reis korting niet mee berekend?
Het is niet helemaal helder wat u bedoelt, maar ik vermoed dat het gaat om een onjuiste check-in of check-uit die is gecorrigeerd, maar waarbij uitgegaan is van reizen tegen vol tarief waar sprake was van reizen met korting. Die situatie komt helaas regelmatig voor.
In dat geval kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om het prijsverschil terug te vragen. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u hier dus niet helpen met uw verzoek.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Dank!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.