saldo | NS Community
beantwoord

saldo

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

beste NS,

Ik ben een student uit Hoorn die elke dag naar en van Heerhugowaard reist. Al een tijdje reis ik met studenten OV. nog nooit heb ik een andere OV Chipkaart gehad.

 

Ik kijk altijd in de NS App of de trein wel rijd want zowel ik heb ondervonden, het OV is niet te voorspellen. Het viel me op dat mijn saldo staat op -2,26 euro. Ik denk dat het een fout is in de app want ik reis gratis met het ov zoals ik al heb verteld.

 

Hoe kan ik zorgen dat ik mijn saldo terugkrijg op 0,00?

 

 

Met vriendelijke Groet

 

Lukas Verhoek

Student

icon

Beste antwoord door Lorena NS 22 March 2023, 14:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi TreinspotterLukas

Het lijkt erop alsof je ooit toch een keer gereisd hebt buiten jouw vrij-reizen periode. Ik raad je aan om eerst jouw saldo te checken via www.ov-chipkaart.nl. Dan weet je direct of het klopt. Als het saldo klopt, kun je op deze website ook jouw reisgegevens nakijken. Wellicht heb je ooit toch een keer met het openbaar vervoer gereisd buiten de vrij-reizen periodes.

Reputatie 7
Badge +3

Saldo kun je positief krijgen door bij een automaat saldo op te laden. Je kunt tot €4 in de min staan.

Reageer