Hi, er is zojuist 20€ afgeschreven tijdens het opladen van mijn OV chip. Echter is het saldo niet bijgeschreven.
Graag ben ik benieuwd naar de vervolgstappen om dit in orde te maken. Laat gerust weten wat voor info nodig is.
Gr,
Vrijblijvend
Hi, er is zojuist 20€ afgeschreven tijdens het opladen van mijn OV chip. Echter is het saldo niet bijgeschreven.
Graag ben ik benieuwd naar de vervolgstappen om dit in orde te maken. Laat gerust weten wat voor info nodig is.
Gr,
Vrijblijvend
Hoi Vrijblijvend en welkom bij de NS Community!
Gaat dit om een NS automaat? Wanneer saldo echt niet is bijgeschreven, dan wordt dit in principe binnen vijf werkdagen weer teruggestort op je rekening. Is die periode verstreken, neem dan even contact op met onze klantenservice via telefoon, chat of social media.
Ik kan niet nagaan of het hier van toepassing is, maar het komt ook geregeld voor dat een transactie van € 20,- vrijwel direct wordt gebruikt omdat er iets is mislukt bij het in- en uitchecken. Ik raad je ook aan om dat even te controleren via de website van OV-chipkaart.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.