saldo niet bijgeschreven

  • 28 December 2022
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Hi, er is zojuist 20€ afgeschreven tijdens het opladen van mijn OV chip. Echter is het saldo niet bijgeschreven.

 

Graag ben ik benieuwd naar de vervolgstappen om dit in orde te maken. Laat gerust weten wat voor info nodig is.

 

Gr,

Vrijblijvend


1 reactie

Hoi Vrijblijvend en welkom bij de NS Community!

Gaat dit om een NS automaat? Wanneer saldo echt niet is bijgeschreven, dan wordt dit in principe binnen vijf werkdagen weer teruggestort op je rekening. Is die periode verstreken, neem dan even contact op met onze klantenservice via telefoon, chat of social media.

Ik kan niet nagaan of het hier van toepassing is, maar het komt ook geregeld voor dat een transactie van € 20,- vrijwel direct wordt gebruikt omdat er iets is mislukt bij het in- en uitchecken. Ik raad je ook aan om dat even te controleren via de website van OV-chipkaart.

Reageer