beantwoord

Saldo NS Vol tarief

  • 10 July 2023
  • 4 reacties
  • 596 Bekeken

er staat bij mijn producten "Saldo NS vol tarief" betekebt dit dat ik nog gratis kan reizen of betekent dit dat ik de volledige prijs moet betalen?

Ik heb voordat ik dit te zien kreeg wel mijn Studenten reizen afgezegd.

icon

Beste antwoord door Laura NS 10 July 2023, 14:57

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op onze NS Community, Sam Goudsblom. Heb je het eindigen van het Studentenreisproduct ook al opgehaald bij een automaat/oplaadpunt?

Reputatie 7
Badge +3

Als er staat op saldo vol tarief, dan heb je geen abonnement op die kaart staan.

Welkom op onze NS Community, Sam Goudsblom. Heb je het eindigen van het Studentenreisproduct ook al opgehaald bij een automaat/oplaadpunt?

Ja. Dat heb ik inderdaad al gedaan

Badge +3

Dat product staat op veel kaarten, maar doet helemaal niets.

Het was (heel) vroeger nodig voor het activeren van reizen met NS, waarbij je dan moest je kiezen of je standaard 1e of 2e klas wilde reizen.

Tegenwoordig is het dus overbodig, en als het niet op een kaart staat reis je gewoon 2e klas. Het vreemde is dat het product nog steeds op een kaart erbij gezet wordt zodra je saldo laadt bij een NS automaat.

Zodra je een kortings- of vrij reizen abonnement neemt krijgt dat voorrang, het hele ‘Reizen op Saldo NS, volratief’ product wordt niet aangesproken.

Reageer