Ik zie dat u na de correctie van uw gemiste check-uit geen korting heeft gekregen met uw DalVoordeel-abonnement, terwijl u wel in de daluren (vanaf 18:25) heeft ingecheckt. U heeft dus 3,48 euro teveel betaald.
Wij kunnen op deze community niet bij uw gegevens en dit niet corrigeren. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van NS zodat dit gecorrigeerd kan worden. U kunt bellen, chatten of contact opnemen via social media (X of Facebook).
Dit is dus blijkbaar nog steeds niet aangepast. Ik had vorig jaar ook al zo'n geval waarin NS Extra de dalkorting vergat (met bij mij een afwijzing als resultaat).
Al is het wel een verbetering dat NS Extra nu wel een mail stuurt dat ze een correctie gedaan hebben. Dat gebeurde vorig jaar nog niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.