beantwoord

Saldo teruggestort krijgen

• 4 februari 2019
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb zojuist een abonnement geladen op mijn kaart. Nu per ongeluk toch weer saldo geladen, wordt deze ook verrekend met de eindfactuur?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 februari 2019, 20:44

Goedenavond LisaBrinkman en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven krijg je saldo wat op je kaart stond automatisch teruggestort wanneer je overstapt naar NS Flex. Ik moet daar wel bij toevoegen dat dit enkel gebeurt met het saldo wat nog op de kaart staat op het moment dat je de activatie van NS Flex ophaalt.

Saldo wat je na die actie opnieuw op de kaart zet zal niet meegenomen worden in deze restitutie. Daarvoor kun je langs een service balie gaan om het saldo teruggestort te krijgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je een Flex-abonnement hebt afgesloten (reizen op rekening) dan krijg je dat automatisch terug gestort. Mocht dat over een ca. week nog niet zo zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Goedenavond LisaBrinkman en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven krijg je saldo wat op je kaart stond automatisch teruggestort wanneer je overstapt naar NS Flex. Ik moet daar wel bij toevoegen dat dit enkel gebeurt met het saldo wat nog op de kaart staat op het moment dat je de activatie van NS Flex ophaalt.

Saldo wat je na die actie opnieuw op de kaart zet zal niet meegenomen worden in deze restitutie. Daarvoor kun je langs een service balie gaan om het saldo teruggestort te krijgen.

Reageer