beantwoord
Saldo teruggestort krijgen
Ik heb zojuist een abonnement geladen op mijn kaart. Nu per ongeluk toch weer saldo geladen, wordt deze ook verrekend met de eindfactuur?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedenavond LisaBrinkman en welkom bij de NS Community!
Zoals MoDe al heeft aangegeven krijg je saldo wat op je kaart stond automatisch teruggestort wanneer je overstapt naar NS Flex. Ik moet daar wel bij toevoegen dat dit enkel gebeurt met het saldo wat nog op de kaart staat op het moment dat je de activatie van NS Flex ophaalt.
Saldo wat je na die actie opnieuw op de kaart zet zal niet meegenomen worden in deze restitutie. Daarvoor kun je langs een service balie gaan om het saldo teruggestort te krijgen.
Bekijk origineelZoals MoDe al heeft aangegeven krijg je saldo wat op je kaart stond automatisch teruggestort wanneer je overstapt naar NS Flex. Ik moet daar wel bij toevoegen dat dit enkel gebeurt met het saldo wat nog op de kaart staat op het moment dat je de activatie van NS Flex ophaalt.
Saldo wat je na die actie opnieuw op de kaart zet zal niet meegenomen worden in deze restitutie. Daarvoor kun je langs een service balie gaan om het saldo teruggestort te krijgen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.