Skip to main content

Ik deel een code met mijn vrouw, zij betaalt van tevoren hiermee een kaartje maar is vervolgens een zwartrijder?

 

Het duurt te lang voordat het kaartje zichtbaar wordt in de app

Als je dan al in de trein zit en het wordt wat later, zit je al niet meer lekker in de trein

Nu krijgen conducteurs hier vragen over, misschien wel weerwoord

 

Waarom dit straffen van vaste klanten en waarom dit mopperen uitlokken naar je medewerkers?

Leg uit hoeveel het misbruik van een samen reiskorting kostte om tot dit gedrocht te komen!

.....Als je dan al in de trein zit en het wordt wat later, zit je al niet meer lekker in de trein....

Zolang het kaartje niet ontvangen is en dus in de App geladen is, bent u inderdaad een zwartrijder (met risico op boete) als u zich dan al in de trein bevindt. Dit moet dus VOOR instappen al geregeld zijn.

Het kan soms iets langer duren, dus tijdig kopen, dan is er alle tijd om het ticket in de App te laden.

Het misbruik was gigantisch dus logisch dat daar wat aan gedaan is, juist dat voorkomt veel discussie met de conducteur.


in de App kan het kaartje niet geladen worden, deze moet worden geupdate, maar die is al up to date volgens de play store

gisteren kon dat nog wel!

wat een klantje pesten is dit geworden zeg, jee. wordt er een beetje droevig van


wat een klantje pesten is dit geworden zeg, jee. wordt er een beetje droevig van

Klantje heeft jarenlang NS gepest door massaal te frauderen met de meereisregeling.


U kunt het beste contact opnemen met NS. Dit kan telefonisch, chat en facebook messenger.


in de App kan het kaartje niet geladen worden, deze moet worden geupdate, maar die is al up to date volgens de play store

gisteren kon dat nog wel!

wat een klantje pesten is dit geworden zeg, jee. wordt er een beetje droevig van

Als je vaak samenreist, dan is een abonnement misschien een optie.


petje af voor de conducteurs en trices die dit vaak tegen komen, één zei ook nog dat in Nederland we nu eenmaal kiezen voor traject betaling en niet voor trein betaling. In onze buurlanden moet je reserveren als je met de trein gaat, dat hoeft bij ons niet.

dit heeft voordelen en nadelen

om de vrijheid van ons trein reizen te blijven gebruiken moet er wel een abbonement komen, tijden veranderen en wij veranderen langzaam mee ...


Reageer