beantwoord

steeds melding vergeten checkin/out

  • 23 mei 2019
  • 6 reacties
  • 382 Bekeken

Als ik in de ns app controleer of ik ben ingecheckt krijg ik steeds de melding (vergeten checkin checkout o.i.d.) terwijl ik wel ben ingecheckt.
Hebben meer mensen dat probleem ?
Het is alleen bij de meest recente incheck, als ik de rest van de ritten bekijk werkt het allemaal goed.
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 mei 2019, 14:57

Ik heb dat ook, met NS Flex, de melding blijft tot je weer uitcheckt, ook op een reis van meerdere uren.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Ben1. Er kan soms wat vertraging optreden voor de weergave in de App, gezien de transactie daarvoor eerst verwerkt moet worden via jouw Mijn NS account. Heb je al langer last van dit probleem, of merk je het pas recentelijk? Maak je daarnaast gebruik van NS Flex, of reis je nog op saldo?
Ik heb dat ook, met NS Flex, de melding blijft tot je weer uitcheckt, ook op een reis van meerdere uren.
Ik zie dat tridek_ok al een suggestie heeft gegeven waar het aan kan liggen. Komt dit ook overeen met jouw situatie, Ben1?
Reputatie 6
Ook met mijn klassieke dal vrij werkt het zo na het inchecken verschijnt op de app vergeten check in check out en pas bij aankomst na de check out staat de rit goed in de app.
Bedankt voor de antwoorden.
Is op zich ook niet zo´n probleem.Het is al langere tijd zo.Ik weet dan wel dat ik ben ingecheckt.

Ja ik heb dat ook bij Flex, en op rekening rijden, heel irritant. Het gebeurt alleen in de app niet online via de website. Een bug in de app??

Ik ga nu proberen om de app opnieuw te installeren.

Reageer