Skip to main content

Mijn dochter heeft de bus genomen van Staphorst (halte Beatrixstraat) naar Meppel station.

Er wordt echter in rekening gebracht station Zwolle naar station Meppel, en dat zou gedaan zijn in 8 minuten tijd, dat is fysiek onmogelijk, want de bus doet er een uur over van Zwolle naar Meppel. Bijgevoegd een screenshop van het reisoverzicht op jullie website, ik wil graag een credit voor het verschil in de prijs.
 

 

Hoi Geert L.,

Vermoedelijk heeft het incheckapparaat op de verkeerde halte gestaan. Dit heb ik ook meerdere malen meegemaakt in de bus.

Voor restitutie kun je contact opnemen met de busmaatschappij. Zij krijgen uiteindelijk het geld.


Daarvoor moet u toch echt bij EBS zijn en niet op dit forum. Overigens komt dit wel vaker voor.

 

Zie bijvoorbeeld deze.

 

 

en dit artikel over EBS in de Zaanstreek.

 

https://www.deorkaan.nl/grote-zorgen-zaanstad-over-problemen-bij-ebs/


Bij EBS is dit helaas een bekend verschijnsel. Zelf ook regelmatig ritten van drie Euro zoveel die opeens 7+ Euro kosten. 

Ik raad EBS-reizigers dan ook aan om facturen/transactie-overzichten periodiek grondig te controleren. 

Uw geld kunt u terugkrijgen door het restitutieformulier in te vullen op: https://www.meerplus.nl/klantenservice/restitutie . 


Reageer