Skip to main content
Antwoord

Technische problemen op de NS-website

• March 6, 2025
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Dit foutbericht wordt al een paar dagen op de website getoond en het probleem is nog steeds niet opgelost.

" Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer"

Al een paar dagen kan ik, vanwege dit probleem, geen aanvraag indienen voor een persoonlijke OV-chipkaart.En ik kan ook geen maandelijks abonnement kopen.

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemiddag Jak1360. Welkom bij de NS Community.

Zoals iMark aangeeft kan het verwijderen van cookies of gebruiken van een andere browser dit oplossen.
Als dat allemaal niet helpt neem dan vooral contact op met de klanteNService want het kan een indicatie zien voor een overig probleem met het Mijn NS-account.

2 reacties

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • March 6, 2025

Welke pagina probeer je te gebruiken? 

Soms helpt het om cookies te verwijderen of om een andere browser te proberen.

Ik heb het net getest en ik kom tot het moment dat ik een foto moet uploaden voor een nieuwe OV-chipkaart. Hoe ver kom jij?

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Goedemiddag Jak1360. Welkom bij de NS Community.

Zoals iMark aangeeft kan het verwijderen van cookies of gebruiken van een andere browser dit oplossen.
Als dat allemaal niet helpt neem dan vooral contact op met de klanteNService want het kan een indicatie zien voor een overig probleem met het Mijn NS-account.