beantwoord

terugbetaling abonnement

  • 15 January 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Goedemiddag, ik had een abonnement met kaartnummer 3528-0400-5988-0164 en daar staat nog een saldo op! ik kon dit abonnement niet verlengen, dus ik heb een nieuw abonnement genomen met kaart nummer 3528-0704-1331-6746. Ik wil graag een rectie van u hoe ik dit saldo kan terug ontvangen of dat u deze naar mijn nieuwe kaart overmaakt.

Vast bedankt

Thea Schuurmans

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 January 2024, 13:45

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community, TheaSchuurmans. Je kan de oude kaart blokkeren via OV-chipkaart zelf en zo het saldo terug ontvangen.

Ik ben alleen nu wel bang dat je 2 lopende abonnement hebt. Het is dan zaak om het abonnement van de oude kaart ook stop te zetten. Dat kan hier.

 

Voor volgende keer; je kan de OV-chipkaart ook laten vervangen bij OV-chipkaart, zodat alle abonnementen en het saldo over worden gezet.

Reputatie 7
Badge +3

Abonnementen worden automatisch verlengd tot opzegging. Ik denk dat je bedoelde dat je jouw ov-chipkaart niet kon verlengen. Je had als NS geen nieuwe kaart had gestuurd via kaartvernieuwing een nieuwe OV-chipkaart kunnen aanvragen. Het abonnement was dan overgezet. De kosten van de nieuwe kaart kun je bij NS terugvragen als je deze zelf hebt moeten kopen. Ik ben wel.bang dat je nu 2 abonnementen hebt. Die van de oude kaart kun je het beste direct opzeggen en van de kaart halen bij een automaat. Anders blijf je betalen.

Reageer