Ik wil weten of ik aanspraak kan maken op de service in het weekend, ik verzoek ze de helft van mijn maandhuur voor de maand juni terug te geven plus € 11,98 voor de bus van Hereenveen naar Leeuwarden op 10 juni, beide vanwege het feit dat in In de twee weekenden van 04 juni en 10 juni werd de trein zonder bericht geannuleerd en kon ik mijn reis niet voortzetten, met extra kosten, tijdverlies en veel stress tot gevolg. Ik wil ook weten of dezelfde claim kan worden uitgebreid tot 4 personen, aangezien we dezelfde twee weekenden samen hebben gereisd en ze bejaard zijn en het voor hen moeilijk is om de claim in te dienen.
Antwoord
terugbetaling van het maandbedrag
Beste antwoord door Lorena NS
Hi Soldesvi en welkom bij de NS Community!
Spijtig dat de treinen uitvielen en hiervan geen bericht is gekomen. Excuses daarvoor! Helaas kun je geen abonnementskosten of andere (huur?)kosten terugvragen. Wat welk mogelijk is om een claim in te dienen voor Geld terug bij Vertraging. Dit dien je wel per persoon en per reis in te dienen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.