Antwoord
Teruggevonden OV-chipkaart laten deblokkeren?
Ik heb gebruik gemaakt van het Tijdelijk Reisrecht (het abbonement van een verloren kaart overzetten op een andere kaart). Een prima service. Nu heb ik mijn kaart teruggevonden en wil het abbonement weer op de oorspronkelijke kaart (met meer rechten) terugzetten, maar zie hier geen mogelijkheid toe. Kunt u mij helpen?
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Marc B.
Indien je je OV-chipkaart niet hebt geblokkeerd, blijft deze gewoon geldig. Tijdelijk reisrecht is, zoals de naam al aangeeft, een tijdelijk product op een vervangende OV-chipkaart plaatsen. Als jij je OV-chipkaart hebt teruggevonden is het dus niet nodig om een nieuwe OV-chipkaart aan te vragen en kun je met de OV-chipkaart reizen, waarmee je altijd hebt gereisd.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Indien je je OV-chipkaart niet hebt geblokkeerd, blijft deze gewoon geldig. Tijdelijk reisrecht is, zoals de naam al aangeeft, een tijdelijk product op een vervangende OV-chipkaart plaatsen. Als jij je OV-chipkaart hebt teruggevonden is het dus niet nodig om een nieuwe OV-chipkaart aan te vragen en kun je met de OV-chipkaart reizen, waarmee je altijd hebt gereisd.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.