Normaal gesproken is de toeslag alleen terug te krijgen via de geld-terug-bij-vertraging regeling als je vertraging hebt gehad met ICD.
Je zou telefonisch, via X, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.
Normaal gesproken is de toeslag alleen terug te krijgen via de geld-terug-bij-vertraging regeling als je vertraging hebt gehad met ICD.
Je mag geen geld vragen voor niet-geleverde service. Dat geldt ook voor NS.
Normaal gesproken is de toeslag alleen terug te krijgen via de geld-terug-bij-vertraging regeling als je vertraging hebt gehad met ICD.
Je mag geen geld vragen voor niet-geleverde service. Dat geldt ook voor NS.
@rvdborgt en daarom verwijs ik ook naar de klantenservice.
Op het moment dat je op het perron staat en de IC Direct rijdt niet, dan kun je inderdaad met een reguliere IC reizen. De vertraging die je daarbij oploopt zal meer dan een half uur zijn. Je kunt dan in het verzoek geld terug bij vertraging aangeven dat je gereisd hebt via de HSL. Op die manier zou je je geld terug moeten kunnen krijgen, inclusief de te onrechte betaalde toeslag.
Pas als dat niet werkt, zou ik contact opnemen met de klantenservice.
De vertraging die je daarbij oploopt zal meer dan een half uur zijn.
Dat klopt vaak wel, maar afhankelijk van waar je reis begonnen is en eindigt hoeft dit niet zo te zijn.
15 minuten is trouwens voldoende om de volledige toeslag terug te krijgen + een vergoeding voor de vertraging