Beste meneer/mevrouw,
Ik heb voor mijn trein reis Rotterdam -Schiphol online een toeslag ticket van €2,60 gekocht. Toen ik vervolgens met mijn ov chipkaart had uitgecheckt op Schiphol is er €2,60 van mijn ov saldo af gegaan. Ik heb nu dus dubbel voor mijn toeslag Rotterdam - Schiphol betaald. Zou ik deze €2,60 weer terug kunnen krijgen?
Ik hoor het graag!
Welkom bij de NS Community!
Als je dat bij een rode zuil op het perron gedaan hebt is dat geen uitcheck maar juist het laden van de toeslag (€ 2,60 in de spits, € 1,56 daarbuiten). De in/uitcheckpaaltjes zijn geel en zouden bij de roltrappen moeten staan (boven of beneden).
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook), want je mist waarschijnlijk ook nog een uitcheck. Hou het ordernummer van je online gekochte toeslag bij de hand.
De in- en uitcheck palen staan op Schiphol bovenaan de roltrappen, de rode op het perron is inderdaad een toeslag zuil en dat staat er ook duidelijk bij vermeld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.