uitcheck fietsenstalling na verlies OV Chipkaart en restitutie 40% korting. | NS Community
beantwoord

uitcheck fietsenstalling na verlies OV Chipkaart en restitutie 40% korting.

  • 9 March 2022
  • 2 reacties
  • 1143 Bekeken

Gisteren, 8 maart 2022, ben ik in de buurt van het Koningsplein/Spui mijn OV Chipkaart verloren. Ik had, toen ik vertrok, mijn fiets gestald in de grote stalling bij Utrecht CS . In Amsterdam heb ik, na ontdekking, mijn OV kaart direct geblokkeerd om het saldo te redden. Op A’dam CS heb ik een nieuwe kaart besteld à € 11,00 en een enkeltje A’dam CS - Utrecht CS gekocht à € 9,40.

in Utrecht kon ik niet meer uitchecken bij de fietsenstalling. De medewerker raadde me aan contact op te  nemen met de Klantenservice om alsnog uit te checken. Ik mocht mijn fiets wel meenemen, maar volgens de computer van de NS staat hij nog steeds in de stalling. Graag ontvang ik via de Klantenservice ook 40 % korting retour op mijn enkeltje Amsterdam - Utrecht. (Ik reisde gister op een vrije reisdag…….100% retour???)

icon

Beste antwoord door Robert B 9 March 2022, 18:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Weer contact opnemen met de klantenservice. Hier kunnen wij eigenlijk niks voor u betekenen, hooguit advies geven.

Badge +3

Zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

Reageer