Skip to main content
beantwoord

Uitchecken gemist, systeem hanteert niet 5 minuten inchecken voor daluren


Ik heb kennelijk niet uitgecheckt onlangs en kreeg de mogelijkheid om dit alsnog te doen. Echter het systeem herkent dan niet dat ik binnen vijf minuten voor de daluren (18.27 uur) heb ingecheckt en meldt vertrekmoment: ‘In de spits’. De teruggaaf van 2,80 euro loop ik daardoor mis!

 

Beste antwoord door Melissa NS

Goedenavond Snarf54, welkom op de NS Community!

Je kan het beste contact opnemen et de klantenservices via de telefoon, chat, Facebook of Twitter. Dan kunnen mijn collega's met je meekijken naar de juiste oplossing.

Bekijk origineel

2 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 509 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2023

Goedenavond Snarf54, welkom op de NS Community!

Je kan het beste contact opnemen et de klantenservices via de telefoon, chat, Facebook of Twitter. Dan kunnen mijn collega's met je meekijken naar de juiste oplossing.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29628 reacties
  • 10 juli 2023

Je zou het nog kunnen proberen via www.uitcheckgemist.nl maar geen idee of die iets kunnen met je Dal Voordeel op Saldo abonnement.

Met NS Flex werkt het in ieder geval niet, en moet het via de Klantenservice.

Het lijkt erop dat het systeem het nu ziet als een reis in de spits naar Sloterdijk?


Reageer