Ik heb vandaag gereisd van Rotterdam Lombardijen naar Rotterdam Blaak en toen weer verder met de metro. Ik heb in en uitgecheckt op de plaatsen waar het hoort. Nu kijk ik in de ns app en zie ik een vergeten uit check bij ns Blaak. Terwijl ik 100% zeker heb uitgecheckt (ik let op wat er op het schermpje staat bij het poortje wanneer ik er doorheen ga). Maar het mooie is, dat wanneer ik inlog bij mijn ov chip kaart, dat alles daar wel goed geregistreerd staat. Dus alle check ins en check out zijn goed. Wat kan of moet ik nu doen? Ik vind het wel jammer dat ik nu iedere dag moet gaan checken of alles goed is gegaan, terwijl ik deze reis 5 dagen per week maak. Heb er op deze manier weinig vertrouwen meer in.
Bladzijde 1 / 1
Dat komt door NS Flex, zit wat verwerkingstijd in, met name RET kan iets langer duren.
Als het bij OV-chipkaart goed staat zal het later in Mijn NS en de NS app ook wel goed komen.
Dat komt door NS Flex, zit wat verwerkingstijd in, met name RET kan iets langer duren.
Toen ik afgelopen juli met mijn NS Flex met NS en RET naar Ahoy reisde was juist de RET in/uitcheck in MijnNS eerder zichtbaar dan die van NS.
Het gaat in dit geval dan ook om een uitcheck bij NS die nog niet in het overzicht staat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.